Prmdkanneee Kızlar açıktan salça aldım Hatay’dan geliyor vs dediler ama eşim kızdı açıktan bir şey alma diye, satan adam da asla kuflenmez açık salça tabiki daha iyi diyerek ikna etti. Ne riski var acaba açıktan salçanın bilen var mı
mcansu Prmdkanneee iyi yapılmamışsa hazır salçadan farkı olacağını sanmıyorum hazır salçalar çok iyi bişi değil nerde en çürük çarık pis domates varsa onları katıyorlar görseniz zaten yemezseniz
AnayimBenAna_ Prmdkanneee bende antepten kiloyla biber salçası almıştım azıcık koysam bile yetiyor çok güzel
MorKelebek54 Prmdkanneee ay sakin almayin. Geçen yil annem aldi memnun kaldi diye bende bu yil aldim. Resmen küflendi ustleri kapaklarini acip kuflu yerlerini alip attim. Buzdolabina koydum mecbur. Kavanoz kapaklarinin kenarlari bile salca kurumus küf olmus. Bende yeni kavanozlara koydum. Ben sirf o kadar oara verdim diye cop olmasin diye mecbur kullanicam. Cok kuru bi salca hatayin salcalari biyle mi oluyo bilmiyorum tabi. Yani biz yaltigimizda daha akiskan pure gibi kivami oluyo bendekiler cok kati. Market salcasi kivaminda. Alip blsuna oara vermeyin hic
Prmdkanneee mcansu ya hazır salçadan her halükarda çok iyiyse ben aldığım salçayı çok beğendim ama işte böyle bulaşıcı hastalık bebeğime bi zarari olur mu o aklıma takıldı 😕
Prmdkanneee AnayimBenAna_ ay benim aldığım salça da çok güzel ama açıktan olunca bi aklım kaldı sanki market salçaları çok iyi 🫠
Patatess Güvenilir birinden almadıysanız yapım koşullarını, içine katılanı ya da hangi koşullarda-ortamda saklandığını bilemezsiniz. Eşiniz haklı açıkçası ben olsam ben de almam. 😅 Tabi tanıdık, güvenilir biriyse ayrı.
Prmdkanneee Patatess aslında tanımıyorum ama çalıştığım yerde herkes övdüğü için aldım ama sonra gebe olduğum detayı aklıma geldi 😅 bebisime bir zarari olur mu diye korktum aslında markettekiler de berbat ama
Prmdkanneee MorKelebek54 ay benimki nemli nemli akışkan da değil ama kıvamı tadı kokusu çok güzel rengi baya koyu biber domates karışık 😕 yani ben aldım çok geç ama bebislere zararı olmaz dimi
mcansu Prmdkanneee üzerine zeytinyağı dök salçanın böylece kolay kolay bozulmaz küflenmez Ben senelerdir hep ev salçası kullanıyorum dolaba dahi koymam hiçbir şey olmuyor Eşimgilin memleketinde köylerine yakın yerde salça fabrikası var zaten görmeyi geç yanından geçerken kokusu bile çok kötü Orda çalışan tanıdıkları kendi söylüyor alınacak şey değil diye yenmeyecek domateslerden yapılıyor kokusu çürümesi iyice olmasın diye bir dünya katkı maddesi koyuluyor diye
AnayimBenAna_ Prmdkanneee ben alalı 4-5 ay olucak bir kilo almıştım denemek için 🤭 türkiyenin heryerine kargomuz var demişti adam 🌸 bitsin yine alırım antepte yaşayan gelinimizde hep aynı yerden alıyoruz biz demişti
MorKelebek54 Prmdkanneee bilemiuorum valla csnim ya. Riske atmayin isterseniz olmasi domates alip kendiniz yapin zaten bebislere az kullanildigi icin 1 kavanoz bile yapsaniz o size uzun sure gider
Prmdkanneee Evet kızlar ya ben bunu kullanayım sonra daha güvenilir bir yerden açıktan almaya devam 🫠