Kayramelisa97 ben ilk çocuğumda kullandım, bence ikimizin hayat kalitesi için de önemli oldu. Çokta zor bırakmadı, öyle çene darlığı ne bileyim konuşma geriliği vs de olmadı. O yüzden yine vermek istiyorum bebeğime inşallah alır.
Avent alsın istiyorum çünkü ilerleyen aylarda onun modellerine ulaşmak daha kolay oluyor