Hka_hilal Zuluss evet 33 haftada bende de azalma oldu. Sonra biraz artmaya başladı. Şuan 34’e girdim dün baya hareketliydi. Bu aralar sanırım olabiliyor. Hareketi olsa da böyle kuvvetli hareketler değildi. Dün baya eskisi gibi hareket edince içim rahatladı.
KurabiyeninAnnesi123 Zuluss o hafta da benmde azalmişti cok minik minikn ve cok az haraket ediyordu gün öyle sürdü sonra tekrarr haraketlendi cnm az da olsa haraket ediyorsa endişelenme hic etmezse doktoruna görün ara ara dürt karnini
Mlsaa99 Zuluss benim 33 te coştu masallahi var oglum cok hareketli çıkınca da bu kadar hareketli olursa yandık
Zuluss Hka_hilal evet ya keşke her saniye hareket etsene içimiz rahat etse yada biran önce sağ salim doğursak
Zuluss KurabiyeninAnnesi123 dün bir ara dürtdüm etmedi sonra bak anneyi seyiyorsan kıpırda bakayım dedim kıpırdadı😄😄😄anladı beni hareket etmezsen bak doktora gidiyoruz diyorum tepki veriyor bazen hareket etmeyince acile diye gidiyorum hareketi hiç durmuyor sürekli hareket ediyor
KurabiyeninAnnesi123 Zuluss 🤣🤣 taktigi bulmuşsun ayni yolda devam🤣🤣🤣❣️ korkma bu hafta da post açan bir kac kisi dha olmuştu benimle 2 gün sonra dha net sert haraket etmeye başladi bebgm
Hka_hilal KurabiyeninAnnesi123 benim de öyle oldu. 2 gün sakindi sonra hareketlendi çok şükür insan korkuyor ister istemez allahım korusun yavrularımızı 🥰🥰🥰
Hka_hilal KurabiyeninAnnesi123 evet öyle azalıyor. Şuan mesela hareketli bi de günleri günlerini tutmuyor. Çok yorulumca da hareketleri yavaşlıyor.