Kızlar su gelmesi falan yazmıştım profilim de var süreci anlatmak istedim kısaca özetliyorum saat 22 .00 da suyum sızıntı şeklinde geldi ilk sancım yoktu bende duşa girip hazırlanıp hastaneye gittik orda ebe açıklığa baktı keseye baktı nst soktu suyun gelmemiş sancın yok dedi eve git takip et az kanaman gelebilir çoğalırsa gelirsin dedi. Eve gittiğimde 20 dk bir sancım geldi hastaneye gitmek istemedim süreci ne kadar evde geçirirsem iyi dedim saat 4 e kadar evde dayandım sonrasında hastaneye gittim 4 cm açılmam varmış yatış yaptılar. Saat 9 a kadar sancı çektim cidden beni baya zorladı ben saat 6 olunca sezeyana alın dayanamıyorum dediğimi hatırlıyorum. Bu arada hemşireler çok iyiler çok ilgilendiler benimle Allah hepsinden razı olsun. Doktoru beklememez gerekiyor dendi o sırada saat başı açılmam kontrol edildi 4 ten 9 a kadar. Doktor geldi kontrol etti saat 4 ten 9 a kadar sadece 1 cm açılmış ve bebek kanala girmemiş suni sancı veririm ama kesen yırtılmamış bi yerden sızıyor çocuk susuz kalabilir karar senin diyince ki bende sezeryan istedim. Sezeryan döndü iş. Doktor 9 da geldi sezeryana karar verdik 10 dk içinde hazırlanıp ameliyata girdim 9.32 de yavrum doğdu. Yarım saatte doğdu tabi dikiş hazırlık derken işlem 1 saat sürdü. Oradaki bütün doktorlar hemşireler çok iyiydiler. Doğumdan sonra uyuşuk olduğum için birşey hissetmedim sütüm geldi çocuğumu emdirdim sonra uyuşukluk geçince beni yürüttüler ilk kalkışta birşey yaşamadım ağrı sızı falan. Sonraki saatlerde biraz ağrım başladı. 2. Gün biraz kötü geçti benim ağrım fazlaydı oturma kalkmada sıkıntı yaşıyorum dikiş yerlerim ağrıyor ağrı kesici ile duruyorum bebişim şükür sağlıklı. 3 günümüz bugün taburcu olucaz ev süreci nasıl geçicek bilmiyorum hakkımızda hayırlısı olsun