ebrarmom08 Zeh-mat1968 bnm kayinvalidem evde yapiyo bana hazir aliyoruz bazen ben ev sutu yogurdu tuketmiyorum pek
Melisssss1994 Zeh-mat1968 Ben de kendim alıyorum 5 kilo. 4 kilosunu yoğurt yapıyorum. 1 kiloyu da içiyorum öyle. Hazır yoğurtlar iyi değil canım.
pukiablaoluyor Zeh-mat1968 Bende eşimin yengesi her hafta yogurdumu yapip yolluyor,sutumu yumurtami dogal yiyorum bu donemde hicte sevmem yogurdu zorla 😊
Gizem_miros Zeh-mat1968 kendim yapiyorum hem bizim icin hemde 7 aylik oglum icin yapiyorum koyden sut getirrtiriyorum yapiyorum bal gibi oluyor
oznuryalcn Zeh-mat1968 her hafta köyden sütüm geliyor içemiyorum ama yogurdumu kendim yapiyorum hazir tuketmiyoruz 😊
Gokce_pelit Zeh-mat1968 bende sütçüden alıp kendim mayalıyorum birazını içmek için birazını yoğurt için market yoğurtlarından çok daha iydir ☺️
Deletedmom667 Zeh-mat1968 annem mayalıyor hazır yogurt tüketmiyorum. Sütü de hazır pastorize edilmiş günlük süt tüketiyorum açık sütü doktorum kesınlıkle önermedi yasak dedi. Nekadar kaynatırsan kaynat ısıya dayanıklı bakteriler var zararlı dedi acık süte
busranuryildiz1emr Ben açık sütü sadece yoğurt için kullanıyorum ve yoğurdu kendim yapıyorum içmek için normal kutu sütlerden alıyorum :)
Zeh-mat1968 Bende daha 6 haftalık hamileyimde daha yoğurt dışardan tüketiyorum sütüde günlük süt kullanıoyorum artık evde yapım yoğurt