rojin_demir1 Hamileyim göğüsümün ucunun yara olmaması için neler yapmam gerekiyor. Lansinoh krem kullandım bende işe yaramamıştı ilk gebeliğimde.
Mrs_Demir rojin_demir1 bende bir tek kantoron yağı işe yaradı emzirdikten sonra sürüyodum emzirmeden önce nemli bezle temizliyodum
Zehranisa25 rojin_demir1 zeytinyağ da iyi geliyor geçiriyor ben zeytinyağ kullanıyorum emzirdikten sonra sürüyorum kremler bir işime yaramadı çünkü bir de göğsünden akan süt de iyi geliyor
NurZenkin rojin_demir1 ayva çekirdeğini bir kapta biriktir azıcık su ilave et tabanını kaplayacak şekilde buzdolabında beklet jel kivamina geliyor o çok iyi geliyor bir de hiç denemedim ama susam yağını duydum .
M-Urass_Mom rojin_demir1 Garmastan Pomad’ın üzerine tanımıyorum. Lansinoh’un kremi vs her şeyi denedim en iyi o geliyor
rojin_demir1 Mrs_Demir doğal kantaron yağı bi arkadaştan almıştım ama o da yaramamıştı. Paramparça olmuştu göğsüm ağlayarak emziriyodum o derece
Larraa Gümüş kapaktan memnuniyet yüksek. Ben de aldım. Doğuma yakın kullanmaya başlayacağım. Umarım işe yarar.
Larraa Mrs_Demir Evet sizin gibi işe yaramayanlarda olmuş. Deneyecem sadece tabi ama yanına alternatiflerde araştırıyorum 🌸 . İşimi şansa bırakmak istemiyorum göğüs yarası beni korkutuyor 😕
Mrs_Demir rojin_demir1 valla herkeze herşey farklı etki gösteriyo bende kızımı ağlıyarak emzirdim 1 hafta 10 gün felan sonra biri kantoron yağını önerdi onuda deniyim dedim 2 güne göğsüm toparlamıştı ama başka hiç bişe işe yaramamıştı ne ayva çekirdeği ve lansinoh nede her hangi bi krem