Deryakil her ne kadar evladımızı her haliyle kabul etsek bile bu testleri neden yaptırmıyor ve detaylıya neden girmiyorsunuz ? Anne karnında başlayan önlemler, doğunca nasıl yol izleneceği, olası bir hastalık hakkında bilgi her şeyi öğreniyorsunuz. “Korkutuyorlar” diyip kenara çekilmekle olmuyor. 9 ay ne olduğunu bilmeden beklemek daha korkutucu değil mi ? Ya da doğunca neyle karşılaşacağını bilmeden beklemek ? İlk hamileliğimde her şeyi yaptırdım, ikinciye hamileyim yine her şeyi eksiksiz yapılacak. Daha rahat bir hamilelik geçirebilmem adına.