Ay26ay_ Kızlar adetime 8 gün var 1 saat önce test yaptım anında çok silik çıktı ışıkta falan belli oluyo ama resim de cikmiyo çok silik olduğu için sizce var mıdır kan testinde çıkar mı? Yarin yaptirsam
Mavili1480 Ay26ay_ Benim profilime bak canım test fotoğrafları var eğer öyleyse kesinlikle vardır bende çizgiyi görmekte ve göstermekte zorlandım 🌸
poyrazmom_ Ay26ay_ bi kaç gün test yaparak koyulaşıp koyulaşmadığını takip et bazı testler yalancı pozitif verebiliyo koyulaşırsa kan ver bence
Dilaraa_ Ay26ay_ merhaba tatlım, benim de öyleydi ilk gün, sonraki gün daha da belirginleşti. Erken testlerden al yap, büyük ihtimal gebelik var 🙏🤗🌸
Nur67 Ay26ay_ bende de testlerde silik çıktı doktora da gösterdim hatta testleri evet var bu testlere göre dedi sonuc 1.3 çıktı 🥲