bboran bende 29+0 ım. Bende de dünden beri oluyordu ve kahverengi lekelenmem oldu. Bugün kontrole gittim doktor ağrı sık sık saplanırsa ve karnın sertleşirse sıkıntı olabilir dedi bunlar yoksa korkma, ağrıların olabilir dedi. Sizin de bunlar yoksa kaygılanmayın. Dinlenmekle geçiyorsa problem yoktur inşallah