Merhabalar. 9 haftalık hamileyim dün akşam ani refleksimle ayağımı geri çektim ve kasığımda acılı ağrı girdi oturdum bir süre sonra şiddeti azaldı sabah oldu oldukça hafif ara ara gelen ağrı var ama kanama vs yok çok şükür ki sabah doktora gittim pek dikkatli bakmadı işin açık tarafı kalp atışını dinletti sonra zarında hafif yırtılma var kanama olursa gel dedi korkmalı mıyım dediğimde yorum yapmadı daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Eğer yırtılma varsa o nasıl geçecek? Ve sizce korkmalı mıyım?