Bir an önce çıksın istiyorum artık sezeryan benimde doktor 24 kasıma gün verdi erken almak istemiyorum dedi bende 30 kasıma kadar durursa bekleyelim dedim eşimin doğum günü inşallah durur da 30 da kasımda gelir o kadar beklemişken bari doğum gününde gelsin