atlasinannesi_ Maviyesil16 yumurtlama zamanı geçmek üzere oluyor sanırım adete bie bir hafta kala yumurtlama bitmiş oluyor sanırım emin değilim yine de
Mahbuss Maviyesil16 olabilir. Ben genelde yumurtlamadan 11-12 gün sonra adet oluyorum. Yani o günlerde iliski olsa tutmasi çok yüksek
Cimcime30 atlasinannesi_ yumurtladım adete on gün var ovulasyonla kesin tespıt kalmışsam çıkar mınteste😂😂
Maviyesil16 atlasinannesi_ yani şuan 11 gün var bugünü de değerlendirdik yumurtlama gününden iki gün önceyi de eşimin işi dolayisiyla yumurtlama günü evde değildi. Ben Ovuslayon testi yapmıyorum da takvim usulü değerlendiriyorum bakalım artık önce ki hamilelik lerimde de öyle olmuştu.
atlasinannesi_ Maviyesil16 ben de aynı şekilde takip ediyorum yumurtlama gününü ben de değerlendiremedim. Fakat diğer günleri değerlendirmeye çalışıyoruz. Hayırlısı bakalım. İnşallah olur
Patatess Son bir hafta kala kalmıştım ben 😅 Yumurtlama her ay illa aynı zamanda olmuyor. O yüzden neden olmasın. 🤭
Patatess Amonim Hayır açıkçası regl yakın diye dikkatsizlik ettik planlı değildi. Zaten geç döllenme oldu.
Maviyesil16 Patatess nasıl anladınız peki o gün olduğunu planlı değildi dediniz ya ondan merak ettim tek seferde mi
Patatess Maviyesil16 Normalde korunuyorduk dikkatlice. O gün bir şey olmaz diye düşündük. 😅 Ama ne yazık ki kimyasal gebelik oldu devam etmedi.
bengu_10 Maviyesil16 Allâh izin verirse her türlü oluyor onun için olur olmaz diye ümitsizliğe düşmeyin 💕