Nurr_22_22 şimdi birini bırakırken başka bir şeye alışıyor bende hamileyim o yüzden sürekli kendimi de hazır hissetmiyorum bugünlerde eşim evde olduğu için benim için daha kolay olacak dün başladım süt biberon kestim gece hiç vermedim böyle bir kaç gün vermiycem bu sabahda erken uyandı öğlen uykusuna erken yatircam akşam 9,30-10 yatış bakalım nasıl olacak