1prens1prenses_ Napcaz böyle daha şafak uzun Karnımdan rahat yatamıyorim dizlerim sızlıyor Nefesim kesilyo off off Sizde durumlar ne alemde Bjrde daha hareketini babası elinj koydunda hissetmiyor o kadar güçlü değil ve çok hareketli bebek değil normal mi ki
babyiscoming_ 1prens1prenses_ normal canım hissedilmeyebilir. Bende 24+2 oldum benimde eşim 1-2 kez anca hissetti babası gelince kaçıyor benimki😄 ama uykuların kaçması baya erken olmuş senin bilmiyorum belkide ben sabah erken kalkıp işe gidiyorum o yüzden uyuyabiliyor olabilirim. Bir de yatmadan magnezyum içiyorum hem uyku yapıyor hem rahatlatıyor sen kullanıyor musun
Arzuyn 1prens1prenses_ bende yeni 25 hafta oldum bende zor uyuyorum ama uyku düzenim bozuldu 4 5 yastık ile uyuyabiliyorum ancak bebekler genellikle öyle sanırım benim de eşim elini koyunca bebek resmen duruyor 😂
Asdfg2113 1prens1prenses_ Benimde aynı 30 um hala nadir zamanlarda öyle hareket edıyo hareketini yakalaması için bi saat caba sarfediyor 😂 2 3 kere anca denk gelmiştir hareketine
Glzglzglz 1prens1prenses_ aynı durum bendede var , hareketlilikten değil , anlamıyorum kalp atıslarım çok hızlanarak uyuyorum, ya da sebepsiz uyanıyorum ve uykuya geçmekte zok zorluk yasıyorum calısınca birde uyku düzeni bozuklugu cok sinir bozucu oluyor :/
1prens1prenses_ babyiscoming_ ben kullanmıyorum doktor vermedi bana Siz kendiniz mi aldınız doktor mu önerdi
1prens1prenses_ babyiscoming_ ne sağ dönebiliyorm ne düz biraz sol rahatım böyle hiç rahat değilim ikinci Hamileliğim oğlum da hiç böyle uyku sorunları yaşamadım ben ya
babyiscoming_ 1prens1prenses_ bana 7 haftalıkken doktor verdi kasık ağrılarım oluyordu çok rahatlattı o gündür kullanıyorum hem bebeğin gelişimine çok faydalı doğuma kadar kullanıcam sende doktoruna danış istersen
babyiscoming_ 1prens1prenses_ evet yatakta dönmek baya sıkıntılı oluyor ben hamile yastığı aldım o şekilde yatıyorum daha rahat
1prens1prenses_ babyiscoming_ benim doktor hiç bişey demez ben dersem qnxa aklına gelir 🤣 Başkada doktor yok küçük bir ilçeye taşındık eşim işinden dolayı Bir kaç aydır buradayız 🥴
babyiscoming_ 1prens1prenses_ bazı doktorlar öyle maalesef ki😄 ben düzenli kullandıklarımı söyleyeyim: demir ilacı, omega 3 multivitamin, d vitamini, magnezyum