elfbcr ben Gözde hanıma gidiyorum Evrimi bıraktım. Kime sorsam onu önermiyor zaten. Durmuş beyi de çok öneriyorlar. Gözde Hanım mayısa kadar buradaymış. Ben hem Gözde hanım hem Seyhani beye hem de Trabzon’da doktora görünmeyi tercih ettim. Çünkü doğumu Gümüşhane de istemiyorum. Hele devlet hastanesinde hiç istemiyorum. Ben ilk doğumu özel hastanede normal doğum yaptım. O sancı sürecinde falan ilgili alaka çok önemli. Devlette iyi birilerine denk gelirsen ne ala gelmezsen durum çok fena olabiliyor.