Merhaba arkadaşlar size birşey danışmak istiyorum bende gebelik şekeri çikti diyetle kontrol altına aldım diyet yapmaya başlamadan bebeğim hep 10 gün ilerde gidiyordu ama diyet yapmaya başladım kilo alması ve boy uzunluğu azalmaya başladı doktor herşey normal sadece minyon olacak doğunca uzar merak etme diyor ama içim içimi yiyor 36. Haftada 2570 gram dedi boyu 45 cm normal herşeyi dedi ama bana az geliyor 27 kasıma sezeryan sırası verdi ozamana kadar diyeti bıraksamı acaba diyorum yemediğim şey kalmadı kaşar yumurta süt yoğurt sağlikli herşeyi yedim ama zayıf çok kafama takiliyo burda okuyorum 3200 kilo falan olanlar var o haftalarda benimki baya zayif