Bugünden beri bebeğim çok oynamıyor durtuyorum sola yatıyorum neler neler yapıyorum yok çok az varlığını hissediyorum neden olabilir sizce bı de gebelik şekerim var insulune rağmen normal üstünde çıkıyor şekerim aç olunca bile pazartesi kontrolüm var yoksa acilden giriş yapaayimmi simdi