Fatmaylcn hayır ücretsiz. Kadın Doğuma gitmeniz gerekiyor. Bana bi doktor tek düşükle bu tahlil mi istenir git 3-4 düşük yap gel demişti. Şaka gibi. Hala şikayet etmediğim için pişmanım. Kendi eşi olsa öyle mi derdi acaba. Benim ısrarımla yaptılar bu testi.