Gmst senin için çok sevindim tekrardan sağlıklı bir şekilde hamile kalmana canım. Umarım Allah ın da izni ile sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın yavrunu. Evet doktor da olumlu değerlendirdi ve bende artık olumlu düşünüyorum evet şimdilik de cesaretim Yok ama biliyorum ki kısa Zaman içerisinde kendimi toplayacağım ve Allah nasip ederse tekrar hamile kalacağım sağlıkla inşallah tek duam bu 🙏