Mzgnylmz Kkardelenn1 benimde bat 24 uygulamam 10 yumurtlama yazıyor değerlendirdik Kasık agrılarım var 1 haftadır bakalım nolcak
Kkardelenn1 Mzgnylmz benim döngüm 35 gün canım 21. Günde gördüm uygulamaya göre de yüksek şans gunleriydi
Mzgnylmz Kkardelenn1 kimyasal gebelik gecirdim Ağustos da döngüm uzadı ya gecen 18 de adet gördüm bu ay 24 de adet görmem gerekiyor test yapsam gösterir mi
Kkardelenn1 Mzgnylmz bende Eylül de kimyasal yaşadım döngümü iki aydır uzattı maalesef ama yumurtlama gördüğüm için 35 gün olduğuna eminim 14-16 güne adet olmalıyım
Mzgnylmz Yagamin hem dur bakalım 9 gün varmıs bende de böyle oldu bu adet adet gecikmesi olana kadar kanda bile 0 dı ama hissediyordum bekle
Yagamin MNesemm Kuşum senin bat 30’du dimi yani şu an için beklemek en iyisi henüz 9 gün var en kötü ihtimalle 1-2 gün kala yap test o zamana kadar yaptığımız testler hep stres yaratıyor 🫣