Fatma033 evet ben 16 17 den itibaren hissetmeye başladım belkide hissediyorsundur bağırsak hareket gibi aynı böyle afedersin kabız ya da ishal olunca bağırsakların sesi ya da hareket geçişini duyarsın ya başlarda öyle oldu zaman zaman şimdi 2 haftadır net hissediyorum ama eşim değince vurduğunu hissediyorum az tek tük ama normal canım herkes erken hissedecek diye birşey yok ben nası erken hissettiysem sende geç hissedebilirsin benimde ilk gebelik