Kızlar şubatta doğumum var ama indirim varken herşeyini alalım dedik şampuan losyon vs mustela, biberon ve emzik philips avent aldık. Fakat bez ve ıslak mendiline karar veremiyorum. Herkesin bebeğinin cildi elbette farklıdır ama fiyat performans olarak artıları çok olan bez ve ıslak mendil markası önerebilir misinizzz ?