kubrasal99 tabiki de bebebao. İlk bebeğimde daha o modeller çok yaygın değildi kiwi almıştım fena değildi ama sürekli priz başında oturmak zorundasın. Şimdi ikinci bebeğimde bebebao aldım, hem çekim gücü daha iyi hem elinle tutmak zorunda olmamak, şarjlı olması çok iyi. Çamaşırının içine yerleştiriyorsun istediğin işi yapıyorsun. Hatta keşke bütçemi biraz daha zorlayıp çift alsaydım iki göğsümü aynı anda sağsaydım diyorum