Birisi00 hayır, hatta sağ taraftan daha iyi çalışıyor, süzüyor. Sağ tarafımda da başladı benim genişlik, şimdi bir de gebeyim diye sağ tarafta iyice genişleme oldu. Ben 2004te oldum, tabi şimdi seçenekler daha da ilerlemiştir ama zamanında bana yaşadığım şehirde 2-3 ameliyat gerekir belki kurtulamaz demişler. Ailem o yüzden istanbulda ameliyat ettirmiş. Tek ameliyatla halletti doktorum, size de önereceğim. Bir de inanın benimki bir sene daha beklese iflas edermiş. Doğuştan 6 yaşıma kadar çekmişim, kimse ne olduğunu anlamamış. Yani demem o ki, en başındaysanız daha çok rahat atlatırsınız inşallah. Doktorum Orhan Ziylan’dı. Bence görüşmenizde fayda var. Ama tabi ki etkilemiş olmayayım kendi kararınız. Acil şifalar diliyorum🙏🏻