Gzde_defne teşekkür ediyorum yorumunuz için. Rahim filmi çekildi, polikistik over teşhisi konuldu. Yumurta sayım fazlaymış ancak pcosun hiçbir sendromunu yaşamıyorum. Adet dışı lekelenme/kanama harici sıkıntım yok ancak bu durum cidden moralimi bozuyor, doktorum da çok iyi bilinen bir doktor ancak takma etme gibi saçma ifadeler kullanıyor, nedenini bile anlamış değilim. Sık sık smear testi veriyorum kanser vs olursam farkında olmam diye.