AleynanNUR Geçmiş olsun canım, hiç korkma, bazen biz gebeler kendimizi Superman sanıp her işe eskisi gibi giriştiğimizde ve çok fazla ayakta kaldığımız durumlarda vajinal kanama olabiliyormuş. Çalışan bir bayan olaraktan bende aynı rahatsızlığı yaşadım, istirahat ve ilaç tedavisi uygulandı, bugün 18. günüm. Yeni yeni geçiyor kanama. İstirahat edin, ev işi ve yemek dahi yapmayın, Kontrollerinizi de aksatmayın, kalbinizi ferah tutun herşey güzel olacak. Bunu buna benzer rahatsızlığı olan diğer gebelere hitaben de yazıyorum:)