Zeyno_01 çok sinsi ilerleyen bir gebelik türü benim doktor sağ olsun hiç bir halt anlamamış bana bak rahimde odak noktası var küçük kese oluşucak dedi gönderdi 10 gün sonra gel dedi ilk öğrendiğim de lekelenmem oldu yerleşme kanaması dedi sonra 10 gün sonra evde tansiyon düşiklüğü yoğun kasık ve omuz ağrısı baygınlık o gece iç kanamadan acil ameliyata alındım ve tek tüpüm alındı bu arada adetim geçmesine rağmen düşük beta ile öğrendim fakat çok güzel artmıştı