Elif2907 ben ilk gebeliğimde Nisan geldiği gibi gittim korkudan bide ilkti tecrübesizlikti orda suni sancı falan da vermediler 15 16 saat kendi sancimla dogurmami beklediler çok pişman oldm keşke suyum geldiginde gitseydim yada sancilarimi evde cekseydim diye
Üç gün önce kontrole gittim doktor ebenin yanına gönderelim bı baksn dedi kabul etmedim doğumu başlatacaginu bildiğim icn Allah kaza bela vermese bunda sancilari evde çekmek istiyorum orda deli gibi dört duvar arasnda insan kafayı yiyiyor devlet hastanesiydi eşimi doğumdan sonra odaya alindigimda gördüm teldfn yasakti kafayı yedm onca saat