kuzuannesi4234 Selam herkese bugün bebek arabasi baktik ve kraft napoli oldukça kaliteli geldi iç deri kısmı sürüsü konforluydu aranızda kullanan memnun olan var mi Diğer beğendiğimiz model de joie versatrax kararsız kaldık
kuzuannesi4234 Teşekkür ederim bende biraz önce napoli aldım babymallda indirim vardı 18 bin tlye düşmüştü
Betql kuzuannesi4234 bebek arabanız geldi mi sorunsuz teslim aldınız mı uyhulamadan mı sipariş vermiştiniz
Mtubaa Elifckmk123 henüz kullanmadık :)doğuma var daha indirim varken aldım tavsiye üzerine ve araştırmaya göre onu tercih ettik