Mavia 8 +5 de rutin kontrolde bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendik,kürtaj oldum. Sebebi için doktor net bir şey diyemem dedi,araştırılmasını istedik ilk kayıpta gerek duymuyoruz dedi. Ama içim hiç rahat değil.Size sormak istediğim Ege üniversitesi araştırma hastanesine hangi bölüme gidicem? kadın doğuma gidip ordaki doktorun mu test istemesi-yönlendirmesi lazım yoksa direk genetik bölümüne gidip ben kan pıhtılaşma testi yaptırmak istiyorum desem yeterli mi?