Kadze Sonuç ektedir diyor. O kısmı açıp okudun mu bu attıgın fotodan bişey anlayıp yorum yapmak mümkün değil orda yazar zaten sonuç raporda
Shyla0860 Bu ikili testi başka bir doktor görebilir mi acaba devlet hastanesinde yaptirdim ozeldeki sonuclari gorebilir mi bir daha o doktora gitmek istemiyorum da
Hhh03 Shyla0860 e nabızdan ayarlar kısmında galiba sonuçları tüm doktorlar görsün yeri olması lazım onu aktifleştir öyle görebiliyor diye biliyorum
EbruDemir81 Papp-a değeri yazan değer down sendromu için hesaplanan bölüm oluyor doktorlar yas kilo senden aldığı bilgileri bilgisayara girip bir mom değeri ortaya çıkarıyorlar o şekilde bir rapor hazirlaniyor