34teyim ben de. Dönmesi zor evet ama döndükten sonra uyumayı başarabiliyorum. 😅 Sonra uyanınca o tarafım ağrımış oluyor tabi. Ben altıma battaniyeyi u şekline getirip koyuyorum, ortasına yatıyorum. Hem karnımı hem belimi destekliyor ve çok yüksek de olmuyor. Yüksek olunca kesinlikle rahat edemiyorum.