Merhabalar 25 Ekim de 36+1 spinal sezaryenle doğum yaptım , 35+5 de sancım oldu nst de 50-60 çıkıyordu sancı dr yatış önerdi , ben erken dedim imza verip eve geldim , ama hep yattım , ayağa kalkınca sancım oluyordu , 36+1 akşam üzeri yine sancı girdi hafif hafif geçer dedim bekledim , geçmeyince bi duş alayım dedim , duştan sonra da geçmedi eşimi aradım geldi hemen yola çıktık, (kendi doktorum hastaneni. Yoğunbakımı olmadığı için 36. Haftadabenim doğumumu yaptıramayacağını söyleyip başka Hastane önermişti, Önerdi hastaneye doğru yola çıktık doktor tanıyordu ne kimse ilk defa gittiğim bir hastane, (allahtan çok memnun kaldık) Hastaneye gidince beni hemen kapıda karşılıyorlar Acıbadem Medipol Fatma başak sargın doktor nöbetçiydi, muayene etti nst girdim sancım 100 dü , Hemen sezeryana alacağız dedi, bu arada 3. Sezaryenim. Hazırladılar sezeryana indim, Elden iğne mi yaptı anestezist, çok hafif bi ince sızı oluyor sadece , Biraz zorlandı yaparken tam bulamadı yerini bir yarım saat kadar sürdü, epiduralle birlikte spinal oldum. Masaya yatırdılar, Deneme amaçlı dokundular ama hissetmedim, ameliyat başladı , eşimde yanımdaydı ameliyata girdi. 10 dakika sonra bebek çıktı, Bulantı vs yaşamadım, Bebek çıkarken biraz sarsılıyorsun sadece ama korkulacak bir şey değil yani ben korkmadım. Bu arada ameliyat yansıyor üst tarafa oradan gördüm ama yine de çok korku yaşamadım. Sadece Bebek çıktıktan sonra kalbimde bir batma oldu daha doğrusu göğsümde yanma gibi bir şey, Onu söylediğimde ilaçlardan dolayı olduğunu söylediler. Ben Biraz korkunca beni uyuttular. Bebeğim çıktıktan sonra gördük ama çok az. Bir şeylerin ters gittiğini fark ettim. Bebeğim nerede dedim su yutmuş ciğerlerinden nefes alamıyordu. Yeni doğan yoğun bakıma girdi hemen. İlk gün entübeydi. Sonra sadece burnundan hava verdiler 11 gün yenidoğan yoğun bakımda kaldı. İyileşti ve çıktık altı gündür beraberiz çok şükür🤗 Sezeryan korktuğum gibi geçmedi. Bayağı korkuyordum. Sadece kanamam çok az oldu 15. günde temizlendi diyebilirim. Fatma başak Sargın doktordan ve yenidoğan yoğun bakım doktoru Ahmet Öktem doktordan ve hastaneden çok memnun kaldık. Doğum yapacak olanlara tavsiyemdir .☺️