Kızlar geçen pazar günü lekelenmem oldu. Acile gittim doktor yerleşme kanaması dedi. Kesede bebekte bi sıkıntı yok dedi. Önlem amaçlı progestan hap verdi. Ama benim lekelenmem geçmedi. Sadece tuvalete gittiğim zaman azıcık geliyor. Neredeyse 1 hafta oldu ama geçmedi. Bu yerleşme kanaması ne kadar sürüyo