Kizlar benim 10 gün adet gecikmeden Beta HCG verdim değer 10 cikdi. Sonra vermedim pazartesinin bekliyordum. Geç döllenme falan oluyormuş o nasıl bir şey ya.ilk kez duyuyorum çünkü ilk gebelik reglin başlangıcından hesaplanıyor.su an geç döllenme olsa öyle olmaz dimi