Kızlar 33 haftalığız, bir kaç gündür rahatsız hissediyorum, bazen belime sırtıma ağrı giriyor bir süre sonra geçiyor, sabah uyandığımda kasıklarıma ani ağrılar giriyor, bebeğimin hareketleri çok sert yani sürekli bir yerlerde toplanıyor karnımın bir tarafından yükseliyor. Bazen öyle yapioki o an ayakta durmakta zorlanıyorum hareket edemiyceğim şekilde kendini geriyor.Bunlar yalancı sancı mı? Kasılma mı? Yoksa normal bir durum mu bilemedim sizce?