[silindi] @“emine_22”# benim 6 haftalıkken başladı ara ara yine devam ediyor özellikle etli yemeklerde acaip bulanıyor
sendekimsinnn Tgrtkrt en erken başlayan seninkiymiş off çok zor ya Allah yardımcın olsun bende yeni öğremdim ne zmn başlıcak merak ediyprım 3+5 im
Momybaby1 Hafta başladı 15. Hafta sona erdi çok zor bol bol yeşil elma, yayla çorbası, mercimek çorbası bu tarz şeyler tükettim
Tgrtkrt sendekimsinnn gerçekten çok zor ne yaparsan yap geçmiyor artık tansiyonum düştü açlıktan ilk bebegimde böyle değildim ama bu çok fena
sendekimsinnn Tgrtkrt benimde ilkinde 6. Haftada başladı ama 2. Erken öğrendim sanki erken başlıcak gibi hisettim belkide hiç olmaz o zmn
Edakayhan Hafta başladı 12+5 şuan hala devam ilaç içiyorum ama yine kusuyorum iştah 0 yemek yiyemiyorum