2 gündür ishalim kızlar perşembe günü doktor kontrolüm vardı doktor bebeğin kanala girme aşamasında dönüyor artık yavaştan dedi. 2 gündür bebeğimin hareketinde artış var maşallah çok kıpırdıyor. Belimde ağrı var ve ishalim afedersiniz günde 4 kere filan çıkıyorum ama çok yapıyorum. Cuma günü tekrar gideceğim kontrole. Sizce normal midir doktora gitmeli miyim. Başına gelip bir sıkıntı yaşayan oldu mu