Prensveprenses41 Hamileolmak1 2 haftadır ara ara takıyorlar yarın sezeryan günüm var onu bekletiyorlar devlet özel olsa hemen alırlardı 1. Özeldeydi direk aldılar şimdi devlet bekletiyorlar Şuan resmen adet sancısı çekiyorum
Hamileolmak1 Prensveprenses41 ay evet devlet öyle canım benimde birinci özel 2. Devlet olcak bende 1 ay önce serumla sancımı durdurduk ama suan 3-4 gündür sancım var arada ıkınma hissi geliyor korkuyorum gitmeye hastaneye
Hryedz Prensveprenses41 benım 1. Özelde oldu 70 80 cıvarı sancı cıkıyordu bebek ne kadar anne karnında kalırsa kardır cıgerı gelıssın dıye 38 e kadar durdurmaya calıstılar en son suyum sızmaya baslamıstı ondan bıle 4 5 gun sonra sezeryan oldum
Prensveprenses41 Hryedz gerçekten mi o zaman normal yaptıkları bende bebeğe birşeu olur diye korkuyorum