yigitinannesiiiii Me3421 gebelik testi bile bazen yanlış gözterirken ovalasyon testinde gebelik görceğini düşünmek bilemedim yani kimse var diyemez buna en iyisi gebelik testi yapması
boncukbiranne Ovülasyon testinde t çizgisinin çok koyu olmasi gerekiyor ben burda gebelik göremedim malesef
Me3421 yigitinannesiiiii gebelik varmı diye değil ortalama 13 gün önce yumurtlama gördü sonra hala ovulasyona devam ediyor böyle t çizgisi görünce acaba olabilir mi diye sordum
pinar_5 Me3421 bunu ben de yaşıyorum t çizgisi aynı bu şekilde gözle görülür şekilde ama bi uygulama var testin fotoğrafını çekip gönderdiğimde yumurtlama açısından düşük olarak gösterdi. Ovulasyon anlaşılmaz büyük ihtimal, en iyis gebelik testi yapsın 🥰
pinar_5 Gzmom premom diye bir uygulama buraya resim yükleyemiyorum beceremedim. Bence doğru çünkü yumurtlama gününü doğru gösterdi ben de uygulamayı bi kişi gün önce indirdim bugün denemek için yaptığım testleri çekip yükledim hangisi düşük hangi gün pik oldu hepsini gösterdi ben beğendim açıkcası.
Gzmom pinar_5 ay bende indirdim ama bunu nasıl çözdün ya ben resim yükledim dilini ingilizce yaptım yünede anlayamadım bunun
pinar_5 Gzmom evet tek sıkıntısı Türkçe dil desteği olmaması. Ekran görüntüleri alıp Google çeviride Türkçe yaparak ilerledim 🥰