dygsss Aç karnına içtiysen etkilemiştir. Perşembe günü benimde başıma geldi içmeden yattım iyi hissettim midemi, sabah ezanına karşı bulantıyla uyandım geçsin diye attım bitane prilam tansiyonum düştü bayılacak noktaya geldim 10 dk eşim elimi ayağımı ovdu uyuşma geçsin diye. Doktoruma sordum devam edebilirsin kullanmaya dedi galiba aç karnına atmamak gerekiyo. Devam ediyorum şu an yatmadan önce atmaya çok şükür tekrarlamadı o durum