Kızlar merhaba kronik idrar yolları enfeksiyonum var maalesef hamile kaldığımdan beri ev hariç bir yerde tuvalete gitmiyorum ama artık altıncı ay ve çok zorluyordu geçen gün teyzemlerde tuvalete gittim ve maalesef hemen şu an idrardan sonra yanmam başladı sizce enfeksiyon mu doktora gideyim mi bebeğe bir şey olur mu