Prenses27 o haftalarda normal adet ağrısı gibi ağrıların olur, batmaların kasık ağrıların olur. Bende yaşadım hepsini bıçak saplanır gibi acıyordu bazen. Geçiyorsa korkma uzun süre dayanılamayacak ağrıların olursa doktoruna danış. Sağlıkla al kucağına al inşallah🙏🏻