uzumlu_kekim4 Merhaba arkadaşlar bugün nifty testim sonucum çıktı nasıl yorumlayacağım bilemedim yaptıran var mı
-serpil25 Ben yaptırdım sonuçlarım temiz geldi bakınca bende pek bi şey anlamadım ama doktor normal dedi
-serpil25 uzumlu_kekim4 cinsiyet sonuçta yazmıyordu ben ultrasonda görmüştüm erkek olduğunu doktorda teste görede erkek dedi direk cinsiyeti söylemek yazmak yasak sanırsam
Ayse0575 uzumlu_kekim4 sonucunu temiz gelmiş. Cinsiyeti doktorunuza söylüyorlar doktordan öğrenebilirsiniz.
-serpil25 uzumlu_kekim4 cinsiyet çıkıyor bende yaptırdım ama size atılan sonuçlarda yazmıyor doktora söyleniyor o sizinle paylaşıyor benimde sonucum geldi yazmıyordu doktor söyledi