Tgb_smh Ağrı şiddeti önemli deniliyor. Gebelik ilerledikçe, vücuttaki hormonal değişiklikler ve artan kilo, belde ve sırtın üst kısmında ağrılara yol açabilir. Ayrıca, büyüyen rahim, sırt ve pelvik kaslara baskı yaparak ağrıya neden olabilir.
Ama benim ki çok çok şiddetlendi artık. Finale doğru yaklaşırken bu durum normal mi bilmiyorum? Belimin sağ bölgesi dışında sağ ayak ve bacağımda ağrıyor. Çarşamba randevum var dört gözle bekliyorum.
Bebekte 1-2 haftadır baş aşağı doğum pozisyonu almış durumda. Herşey tedirgin ediyor.. 🥹