baharhanimm Kızlar aniden kanamam oldu dua edin lütfen bebeğime bir şey olmasın hastaneye gidiyoruz yoldayız nolur dua edin
Gizemnur1111 baharhanimm benim de 13. Haftada kanamam oldu ama ağrı herhangi bi şey yoktu çok şükür bi sorun çıkmadı bi daha da tekrarlamadı ama idrar yolu enfeksiyonu varmış maalesef o yüzden kanama olduğunu söyledi doktor
baharhanimm Ays_12 Gumusbulut58 Allah razı olsun doktora geldik şimdi bebek iyi kalp atışını duyduk çok şükür doktor idrar istedi enfeksiyona bakacak kanama neden olur doktor yorum yapmıyor çok korktum Allah kimseye yaşatmasın
Gumusbulut58 Canım korkma allahın izniyle birşey olmaz 15. Hafta benmde kanamam olmuştu. Çok mu az mı ağrın var mı
baharhanimm Hediye42 geçmiş olsun ağrınız bar mıydı peki dün kanama olunca ağrım geçmişti şimdi kanamam yok ama ağrım devam ediyor korkutuyor