edaaaa12 şimdi bunun için post açacaktım ya valla. 2 gündür çok az hissediyorum tam 28 haftalık olduk normalde böyle değildi bir sıkıntı mı var diye çok endişelendim. Tatlı yedim yattım ama yok yani az biraz da dürttüm ama ne bileyim. Çok arada pıt pıt yapıyor o kadar