İkiz gebeyim30.haftamizda acilmam olduğu için mecburi sezeryan oldum biri 1.700 kilo diğeri 1.500 yenidoğan yoğun bakım ünitesinde ikiside 1.500 olan bebeğimi entübe etmişler diğerine burundan hava vermişler emme refleksi gelişmedigi için emzirme yokmuş bı sıvıyla besliyceklermiş bu durumdan geçen var mı