Gemeze Kızlar bebeğim bugün 31+1 haftalık ama doktor 2 hafta kadar geriden geliyor dedi. Bebeği besleyen damarlarda daralma varmış yani tam kan akışı ile beslenemiyor. 1600 grammış😔 Ne yapmalıyım, ne yemeliyim yardımcı olursanız sevinirim
babyiscoming_ Gemeze en çok kilo aldıranlar: kaşar peynir, kefir, yumurta, tahin pekmez, portakal suyu, avakoda bunları her gün mutlaka tüketmeye çalış toparlar inşallah
nergishanim Gemeze arkadaşımın bebeği 31. Haftada 5 hafta gerideydi. Avokado, kaşar, yedi muz süt ve kuruyemişi atom yapıp her gün içti 1 haftada çocuk 3 hafta ilerledi 😄 Doktor bile şok oldu canınızı sıkmayın güzel beslenme ile toparlanır inşallah
Arzu45 Gemeze kiz merak etme bencede aynısıdır 36+4de digum yapdim sezeryan 2 kiloydu 1 ay gerideydi kilosuna göre değerlendiriyorlar.saglikli oluyorlar merak etme🥰
Yenianne6161 Çok geçmiş olsun içinizi sıkmayın daha vakit var toparlar insallah. Neden olmuş peki damar daralması onu anlamadım
Gemeze Yenianne6161 damar daralmasının nedenini bilemiyorum ama ben kendim de 28 haftalık doğmuşum zaten. İlk oğlum da 36+6da doğmuştu genetik olabilirmiş o yüzden sanırım
Gemeze Arzu45 ilk oğlum 36+6da doğdu küçüktü o da bu sefer normal kiloda doğar belki diye düşünmüştüm hep o yüzden herhalde üzüldüm, stres yaptım😔
Gemeze Sizdenbirii1 kan sulandırıcı kullanıyorum onun için ama o da gebeliğin son haftalarına kadar kullanılmıyor maalesef
Rmyz Gemeze bende bugün gittim 30+6 gunluk 1600 dedi çok güzel tombul bi bebek dedi bana da. Acaba kiloda değil de başka olcumlerde mi gerilik var
Gemeze Rmyz 31+1 bugün normalde 29+5 görünüyor dedi. Gelişim geriliği dedi başka bir ölçüde sorun var demedi ama🤷🏻
dorugun_annesi1 Gemeze tam 32 haftalıkken 1780 grmdı 1 hafta geri göründü ultrasonda şuan 35+4 üz 3 haftada maşallah 1 kilo almış. Moralini iyi tut dua et son zamanlar gelişimi daha hızlı oluyor inşallah diğer kontrolde sağlıklı şekilde güzel haberler alırsın doktordan
Gemeze dorugun_annesi1 amin inşallah çok sağolun🤲🏻 Bakalım bugün biraz kafama takıyorum ama olumsuz düşünmemem, stres yapmamam gerek aslında iyi düşünelim iyi olsun🙏🏻
Gemeze yssmom damar daralması olduğu için 2 ay öncesinde başlamıştım zaten kan sulandırıcıya. Onu kullandığım halde bu durumda yani😔
Sulerzz Gemeze bende aynı durumdayım 26. Haftaydım 1.5 hafta geriden geliyor şu an kan sulandırıcı verdi ayın 15 nde kontrolümüz var arayı 3 4 hafta kadar açarsa o zaman alırım dışarıda besleriz dedi allak bullak oldum yediklerime dikkat ediyordum daha da dikkat etmeye çalışıyorum inşallah sizin de düzelir her şeyi zamanında versin rabbim
Gemeze Sulerzz insan ister istemez üzülüyor. Umarım toparlar sizin bebeğiniz de doktor aradaki açığı kapatabilir de dedi bana. Şuan amacımız açığın daha fazla artmaması. Doktor dinlenmemi söyledi bir de bana yata yata büyütmek dedikleri buymuş sanırım yatarak büyüteceğiz bebişleri😊