Eszr evet acilden döndük şimdi, alttan muaneye edildi, aktif kanama gözükmedi şükür kesede iyiydi, kalp atışı olmadığı için bir müdahale yapamayız dediler. Bol Dinlenmem gerekiyormuş lekelenme çoğaldı mı tekrar gidip bakılacak. Umarım gerektirmez çok korkmuştum🥹